Εκτύπωση
Κατηγορία: Επιμορφώσεις Στελεχών

 

alexopoulos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Παναγιώτης Αλεξόπουλος

Αναπληρωτής Καθηγητής

Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού

Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου

Ο ρόλος των διοικητικών στελεχών στον Αθλητισμό


 

Περίληψη εισήγησης

Κομβικές Προκλήσεις για τα Αθλητικά Σωματεία: Μάθηση - Διαρκής Μάθηση, Επαγγελματισμός Υγιής Ανταγωνισμός, Συναγωνισμός μεταξύ Σωματείων, Ευγενής Άμιλλα, Ευ Αγωνίζεσθαι σε Σωματεία & Αθλητές, Καταπολέμηση κάθε Διάκρισης (Φύλο, Χρώμα, Καταγωγή κ.ά.), Χρηματοδότηση με αξιοποίηση χορηγιών και συνεργειών.

Η οργανωσιακή (οικονομική και διοικητική), όπως και η επιχειρηματική ανάπτυξη των ερασιτεχνικών αθλητικών σωματείων πρέπει και μπορεί να έλθει μέσω της ευρύτερης αναμόρφωσης του τοπίου του ερασιτεχνικού αθλητισμού, που είναι ευθύνη της Πολιτείας και της πρότυπης οργανωσιακής ανάπτυξης από τα σωματεία μέσω της χρήσης σύγχρονων εργαλείων αθλητικής διοίκησης και μάρκετινγκ.

Οργάνωση και λειτουργία: Πρόσληψη εξειδικευμένου επαγγελματία αθλητικής διοίκησης. Δημιουργία επαρκούς και άρτιου οργανογράμματος. Εμπορικό τμήμα. Επικοινωνία. Επιμελητεία για τις Εγκαταστάσεις. Επαρκής στελέχωση των τμημάτων με σταθερούς συνεργάτες. Στελέχωση και με εθελοντές σε συγκεκριμένες περιπτώσεις ή περιόδους.

Επιχειρηματικός τομέας: Αντιμετώπιση των φιλάθλων ως «πελατών». Χρήση σύγχρονων εργαλείων αθλητικού μάρκετινγκ :Δημιουργία χορηγικού και διαφημιστικού προγράμματος, Δημιουργία ιστοσελίδας & σελίδων social media, Συνεχής δημιουργία «περιεχομένου», Προτυποποίηση του προϊόντος, Δημιουργία δράσεων για τους φιλάθλους, Δημιουργία βάσης δεδομένων των φιλάθλων, Εμπορία επίσημων προϊόντων

Επικοινωνία: Δημιουργία επικοινωνιακού πλάνου. Τηλεοπτική μετάδοση των δράσεων στα τοπικά ΜΜΕ. Συνεχής ενημέρωση της ιστοσελίδας. Συνεχής ενημέρωση των σελίδων social media.

Συνεχής δημιουργία «περιεχομένου». Συνεχής παροχή πληροφοριών προς τα τοπικά ΜΜΕ. Φιλοξενία media days. Φιλοξενία συνεντεύξεων τύπου.

Εγκαταστάσεις: Βελτίωση αθλητικών και λοιπών εγκαταστάσεων μέσω χρηματοδότησης από Επενδυτικά εργαλεία (ΕΣΠΑ κτλ), Χορηγούς, ΟΤΑ, Ίδιους πόρους.

Παροχή υπηρεσιών στο φίλαθλο κοινό, με: Τήρηση υγειονομικών πρωτοκόλλων, Δημιουργία χώρων εστίασης, Πρόβλεψη Στάθμευσης, Εμπορικούς Χώρους, Χώρους αναψυχής

Εν κατακλείδι: Για το μέλλον των σωματείων στην μετά covid-19 εποχή συνίσταται οι διοικήσεις των σωματείων να προβούν σε συγχωνεύσεις για να αποκτηθεί η «κρίσιμη μάζα» και να είναι σε θέση να εφαρμοστούν αποτελεσματικά οι σύγχρονες τεχνικές αθλητικής διοίκησης και μάρκετινγκ.


 

 

 Κατεβάστε εδώ το πλήρες κείμενο της παρουσίασης

 
 download button
FaLang translation system by Faboba